تمایل استفاده از لوازم زیبایی بخش، این روزها تبدیل به یک اپیدمی شده و تجارتی سودآور را برای افراد دخیل در بازار این کالا رقم زده است.
در این میان، چندان اتفاق خوشایندی نیست اگر بدانیم که ایران با مصرف سالانه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار لوازم آرایشی – بهداشتی، جزو ۳ کشور برتر مصرفکننده این لوازم است.
این موضوع که لوازم آرایشی چه زمان تبدیل به محصولی تجاری در جهان شدند شاید مسئلهای باشد که کمترکسی از آن اطلاع داشته باشد. نگاهی به تاریخچه بزرگترین تولیدکننده لوازم آرایشی- بهداشتی بخشی از این روند را روشن میکند.
پاورپوینت جزوه درس مدیریت مالی (1) تالیف دکتر مهدی تقوی
پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت مالی 1
پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت مهندسی تالیف ابراهیم حیدری
پاورپوینت معرفی نرم افراز Comfar III
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های نشاط و شادکامی
دانلود پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط
پاورپوینت روان شناسی اجتماعی دکتر یوسف کریمی انتشارات دانشگاه پیام نور
لوازم ,آرایشی ,تحقیق ,یک ,تجاری ,محصولی ,لوازم آرایشی ,تحقیق درباره ,تبدیل به ,درباره لوازم ,زمان تبدیل ,درباره لوازم آرایشی ,تحقیق درباره لوازم
درباره این سایت